Pitanja i odgovori App_Themes/Default/Images/help.png

Ovdje možete pronaći često postavljana pitanja prema temi. Kliknite na temu koja Vas interesira i pojavit će Vam se pitanje i odgovor.

  • Besplati WiFi u Korniću - ne radi

    Poštovani,

    U prilogu dostavljamo predstavku na nadležno postupanje.

    S poštovanjem,

    Uprava za upravljanje turističkom destinacijom

    Sandra Dizdarević...

    Pitanje

    Poštovani,

    U prilogu dostavljamo predstavku na nadležno postupanje.

    S poštovanjem,

    Uprava za upravljanje turističkom destinacijom

    Sandra Dizdarević

    Prisavlje 14, 10000 ZAGREB

    Tel: 01/61 69 384

    Fax: 01/61 69 373

    www.mint.hr

    Odgovor

    Poštovani,

    Vezano na dostavljenu predstavku, možemo odgovoriti slijedeće:

    • Naravno da postoji kontakt na koji se mogu javiti svi stalni i povremeni stanovnici Grada Krka (JLS) i te postaviti neki upit ili se požaliti na neki problem. Mjesto za to nalazi se na slijedećem linku: http://eumis.grad-krk.hr/AskQuestion.aspx ;

    • Gospodina koji vam se žalio NITKO ne zavlači. Istina je da je uređaj u Korniću na placi u kvaru i da se radi na otklanjanju kvara. Kako mi nemamo rezervnih dijelova na skladištu, rezervni dijelovi su morali bili naručeni, a koliko mi je poznato, sad su već stigli i vjerojatno će danas ili sutra kvar biti otklonjen;

    • Ne vidim nikakvog razloga zašto je gospodin Vanja Zubović (ili netko drugi) kontaktirao baš Ministarstvo turizma, a ne GradKrk zbog ovog problema. Mi imamo otvorene sve kanale za komunikaciju sa građanima i uredno na svaki upit ili žalbu odgovaramo u roku par dana. Pretpostavljam da gospodin koji vam se javio ima u svom stambenom prostoru/apartmanu priključak nekog od teleoperatera te da mu ovaj nedostatak besplatnog bežičnog interneta od par dana, kojeg osigurava Grad Krk za stanovnike Kornića i turiste koji borave u Korniću, nije prouzročio neku štetu.

    Sretno!

    Čedomir Miler

    Zamjenik gradonačelnika Grada Krka

  • Izgradnja staze za kolica

    Gospođa Pejić se žali što nema staze za dječja kolica uz stepenice pored Doma zdravlja i traži da se staza izgradi.

    Pitanje

    Gospođa Pejić se žali što nema staze za dječja kolica uz stepenice pored Doma zdravlja i traži da se staza izgradi.

    Odgovor

    Na kolegiju Gradonačelnika održanom 5.6. zaključeno je da će se napraviti tehničko rješenje i troškovnik za najprihvatljiviju varijantu rješavanja ovog problema.

    Nakon toga razgovarat će se sa PGŽ oko same realizacije.

    Zadatak je dobio Đimi Skomeršić.

    Odgovor nije moguće poslati stranci jer nije ostavila e_mail adresu!

    Čedomir Miler

  • Mogućnost postave štanda/kućice na zelenoj tržnici

    Poštovani,

    Kao opg bi januara predali molbu za štand na zelenoj tržnici. Zanima me:

    - gdje je točno lokacija zelene tržnice i koliko košta dnevni najam štanda (tj. da li je potrebno...

    Pitanje

    Poštovani,

    Kao opg bi januara predali molbu za štand na zelenoj tržnici. Zanima me:

    - gdje je točno lokacija zelene tržnice i koliko košta dnevni najam štanda (tj. da li je potrebno ispuniti kakve dodatne uslove),

    - da li bi bilo moguće umjesto štanda postaviti manju drvenu kućicu (koja bi estetski pokušala prikazati, da se prodaju domaći eko proizvodi)

    - da li mjesto ima mogućnost priključka na struju. Ako nema, da li bi se priključak mogao urediti?

    Unaprijed hvala za odgovore.

    Srdačan pozdrav,

    Estera Žuža

    Odgovor

    Poštovana,

    Evo odgovora koji sam dobio od direktora naše komunle tvrtke Vecla, koja upravlja tržnicom:

    ---------------------------------------------

    Pozdrav,

    Mi možemo ponuditi mjesto na tržnici u sklopu TPC-a, cijena je 20kn+PDV po metru dužnom klupe ili 400kn+PDV mjesečno po metru dužnom klupe.

    Potrbno je samo imati registrirani opg.

    Na tržnici nije moguće postavljanje kućice, već isključivo prodaja na klupama,a struje za kasu ima.

    Nadam se da sam pomogao.

    Lijepi pozdrav,

    Danko Milohnić

    ------------------------------------------

    Sretno!

    Čedomir Miler

  • Mogućnost prodaje mesnih proizvoda

    Poštovani gospodin Miler,

    S obzirom, da je g.Milohnić izrazio nemogućnost, da bi na tržnici prodavali i mesne proizvode zanima me da li postoji bilo kakva druga opcija sa kojom bi nam mogli izaći u...

    Pitanje

    Poštovani gospodin Miler,

    S obzirom, da je g.Milohnić izrazio nemogućnost, da bi na tržnici prodavali i mesne proizvode zanima me da li postoji bilo kakva druga opcija sa kojom bi nam mogli izaći u susret u vezi spomenutog problema. Naime, čini mi se, da bi proizvodi iz divljači obogatili vašu turističku ponudu kao i drugi proizvodi našega opg.

    U nadi, da bi se ipak moglo naći neko riješenje vas srdačno pozdravljam,

    Estera Žuža

    ________________________________________

    Od: Danko Milohnić

    Poslano: 24. november 2016 11:47

    Za: Zzuza .

    Zadeva: RE: Odgovor na vaše pitanje od 15.11.2016

    Poštovani,

    Nažalost na našoj tržnici nije moguće prodavati mesne proizvode već samo voće i povrće.

    Tržnica se nalazi u sklopu trgovačko-poslovnog centra na adresi Šetalište Sv.Bernardina bb sa zadnje strane i u cijelosti je natkrivena i opremljena stolovima za prodaju voća i povrća,te iz toga razloga nismo u mogućnosti udovoljiti Vašem zahtjevu.

    Lijepi pozdrav,

    Danko Milohnić

    Direktor

    Vecla d.o.o. za obavljanje

    komunalnih i lučkih djelatnosti

    Lukobran 5, Krk

    E-mail: danko.milohnic@vecla.hr

    Tel: +385(0)51/401-184

    Mob: +385(0)98/918-2392

    Odgovor

    Poštovana,

    Vaš zahtjev sam jučer prezentirao na kolegiju Gradonačelnika.

    Nakon rasprave je zaključeno da Grad Krk nema ni jednu lokaciju na kojoj bi Vam se mogla odobriti prodaja mesnih proizvoda.

    Nadamo se da će te pronaći odgovarajuću lokaciju negdje drugdje na otoku Krku.

    Sretno!

    Čedomir Miler

  • Neodržavani put od Salatića do polja Kaštel

    Gospodin Mrakovčić se žali na neodržavanje puta iz središta Salatića prema polju Kaštel, kojeg povremeno dodatno kvari veoma velika količina oborinske vode.

    Interesira ga kad će se put popraviti da...

    Pitanje

    Gospodin Mrakovčić se žali na neodržavanje puta iz središta Salatića prema polju Kaštel, kojeg povremeno dodatno kvari veoma velika količina oborinske vode.

    Interesira ga kad će se put popraviti da se po njemu može normalno prometovati.

    Odgovor

    Odgovor nije moguće poslati jer stranka nema email te nije ostavila broj telefona!

  • Neuredan zid na groblju Krk

    Gospođa Tudor žali se na jedan neuredan zid na groblju Krk. Zid se nalazi u neposrednoj blizini novoizgrađenih niša!

    Pitanje

    Gospođa Tudor žali se na jedan neuredan zid na groblju Krk. Zid se nalazi u neposrednoj blizini novoizgrađenih niša!

    Odgovor

    Odgovor nije moguće poslati jer gospođa nije ostavila mejl adresu ni telefon.Pokušao sam preko fejsa ali bez uspjeha.

  • Pomoćno nogometno igralište

    Poštovani gospodine Dminić i poštovani gospodine Miler,u privitku ovog e-maila šaljem dopis u kojem Vas ljubazno molim za pronalazak rješenja iznimno neugodne situacije koja već (svakodnevno) traje...

    Pitanje

    Poštovani gospodine Dminić i poštovani gospodine Miler,u privitku ovog e-maila šaljem dopis u kojem Vas ljubazno molim za pronalazak rješenja iznimno neugodne situacije koja već (svakodnevno) traje 10 godina. Dopis ima više stranica (ubačene su i fotografije), pa Vas molim da ga strpljivo u cijelosti pročitate jer previše se toga dogodilo i još uvijek se događa da mi je nemoguće bilo sažetije opisati problem.U nadi pronalaska povoljnog rješenja za nas i Klub, unaprijed Vam zahvaljujem.Lijepi pozdrav,Alenka Žužić, mag. edu. math. et inf.

    Odgovor ozaprimljenoj žalbi poslan je 20.7.2017.- Miler

    Odgovor

    Poštovana gospođo Žužić,

    Jučer smo na Kolegiju Gradonačelnika razmatrali vašu žalbu.

    Konstatirali smo da situacija nije dobra i da ćemo poduzeti mjere da se nađe neko zadovoljavajuće rješenje.

    Kao prvo, zatražit ćemo očitovanje i od nogometnog kluba, a paralelno ćemo raditi i na pronalaženju tehničkog rješenja problema.

    Ponavljam ovu poruku putem aplikacije na kojoj bilježimo svaku komunikaciju sa građanima, jer na taj bilježimo i naše reagiranje ali i radimo statističke obrade pritužbi/upita...!

    Sretno!

    Čedomir Miler

    Zamjenik gradonačelnika Grada Krka

  • Prijedlog za rješenje prometnog problema od benzinske do komprivića

    Predlaže ukidanje 30-tak parkirnih mjesta od benzinske do komprivića i omogućavanje dvosmjerni promet za skutere i bicikle.

    Pitanje

    Predlaže ukidanje 30-tak parkirnih mjesta od benzinske do komprivića i omogućavanje dvosmjerni promet za skutere i bicikle.

    Odgovor

    Poštovani,

    Vaš prijedlog nove prometne regulacije od benzinske stanice do komprivića razmatrali smo na Kolegiju Gradonačelnika 5. lipnja 2017.

    Zaključak Gradonačelnika je da se trenutno Vašem prijedlogu ne može udovoljiti, ali da će to vjerojatno biti moguće kad se izgradi garaža između robne kuće i groblja. U ovom trenutku ima premalo parkirnih mjesta u samom centru grada da bi se moglo ukinuti neke od postojećih!

    Sretno!

    Čedomir Miler

  • Prljava riva

    Poštovani,

    Želim prijaviti da je Riva već tjednima u vrlo lošem stanju. Površina je puna mrlja i prljavštine, što ostavlja loš dojam na posjetitelje i stanovnike. Molim vas da se hitno poduzmu...

    Pitanje

    Poštovani,

    Želim prijaviti da je Riva već tjednima u vrlo lošem stanju. Površina je puna mrlja i prljavštine, što ostavlja loš dojam na posjetitelje i stanovnike. Molim vas da se hitno poduzmu potrebne mjere kako bi se očistila i održavala urednost Rive.

    Odgovor

    Poštovani,

    Grad Krk zatražio je odgovor od komunalnog društva Vecla d.o.o. koje održava javne i zelene površine grada Krka te smo dobili sljedeći odgovor:

    Riva se redovito održava, svakodnevno pometa i više puta tjedno pere.

    Slike iz navedene pritužbe prikazuju crnilo na kamenu koje je posljedica kamenca koji je prodro duboko u pore kamena i nije posljedica neodržavanja već porozne strukture kamena.

    Srdačan pozdrav,

    Mladena Matejčić

  • Problem nakupljanja oborinske vode u Milohnićima

    U naselju Milohnići, na izlasku prema Poljicima, nakon jačih kiša nakuplja se velika količina vode i prekriva cijeli profil ceste tako da je pješacima skoro onemogućen prolaz, a voda se izlijeva u...

    Pitanje

    U naselju Milohnići, na izlasku prema Poljicima, nakon jačih kiša nakuplja se velika količina vode i prekriva cijeli profil ceste tako da je pješacima skoro onemogućen prolaz, a voda se izlijeva u susjedne parcele.

    Na ovaj problem je već upozoravao (Grad je prikupio i ponudu za izradu upojnog bunara) više puta usmeno.

    Odgovor

    Poštovani,

    Na jučerašnjem kolegiju Gradonačelnika (14.11.2016.) raspravljalo se o važoj žalbi vezanoj za oborinsku vodu.

    Zaključak Gradonačelnika je da će se prići rješavanju ovog problema nakon što MO uvrsti to u svoj plan i o tome informira Grad Krk.

    Sretno!

    Čedomir Miler

  • Problem parkiranja u Zagrebačkoj ulici u Krku

    Vlasta Vido

    Zagrebačka 12, 51500 Krk

    E-mail: vlasta.vido@gmail.com

    Mobile: +385 95 849 7681

    GRAD KRK

    Odsjek za komunalno gospodarstvo...

    Pitanje

    Vlasta Vido

    Zagrebačka 12, 51500 Krk

    E-mail: vlasta.vido@gmail.com

    Mobile: +385 95 849 7681

    GRAD KRK

    Odsjek za komunalno gospodarstvo

    PROBLEM PARKIRANJA U ZAGREBAČOJ ULICI U KRKU

    U Zagrebačkoj ulici u gradu Krku, obiteljske kuće sa kbr.2-14 su poredane u nizu, dok se nasuprot nalaze dvije stambene zgrade kbr.18 i 18ABC, kao što se može vidjeti na Slika 1.

    Vlasta

    Odgovor

    Poštovana,

    U nastavku dostavljam odgovor Prometnog redara na vaše primjedbe i molbe!

    Čedomir Miler

    -----------------------------------------------------------

    Poštovana,

    Zaprimljena je Vaša pritužba na parkiranje u Zagrebačkoj ulici u gradu Krku te će biti poduzete mjere kako bi se situacija poboljšala prije nadolazeće turističke sezone. Označena mjesta ispred kbr. 10 biti će uklonjena te se ne predlaže zabrana parkiranja niti označavanje parkirnih mjesta za svakog stanara pojedinačno već da se i dalje parkira na ulici ukoliko ne smeta normalnom odvijanju prometa i to iz razloga, kao što ste naveli, da ne postoji dovoljno parkirnih mjesta s obzirom da se sve veći broj ljudi bavi turizmom. Parkiranje na raskrižju će se kažnjavati te Vas molimo ukoliko se to bude ponavljalo da nas obavijestite kako bi te prekršaje sankcionirali s obzirom da nismo u mogućnosti svakodnevno kontrolirati Vašu ulicu iz razloga što Grad Krk ima zaposlenog jednog prometnog redara te Vam savjetujemo da ponekad obavijestite i Policijsku postaju Krk. O problemu otvaranja vrata na javnu površinu obavješten je komunalni redar. Parking iznad zgrade na kbr. 18ABC mogu koristiti svi jer će oznaka rezervacije biti uklonjena a planira se i označavanje nekoliko novih parkirnih mjesta u nastavku Zagrebačke ulice. Ostali navedeni problemi, odnosno odnosi između vlasnika privatnih čestica nisu u nadležnosti Grada Krka. Sve navedene mjere biti će poduzete te će se pokušati provesti prije početka turističke sezone 2017.

    S poštovanjem,

    GRAD KRK

    Jedinstveni upravni odjel

    Odsjek za komunalno gospodarstvo

    Vedran Hajdin mag.ing.traff.

    Prometni redar

    vedran.hajdin@grad-krk.hr

    051/401-135

    051/401-151

    www.grad-krk.hr

  • Problem sa oborinskom u ulici A. Cesarca

    Vodolovke ne upisaju dovoljno brzo oborinsku vodu koja se nakuplja ispred kuće gospođe Šamanić, pa se onda voda slijeva u njeno dvorište.

    Pitanje

    Vodolovke ne upisaju dovoljno brzo oborinsku vodu koja se nakuplja ispred kuće gospođe Šamanić, pa se onda voda slijeva u njeno dvorište.

    Odgovor

    Poštovana kolegice,

    Neki dan mi se žalila gospođa Marija Šamanić, iz ulice A. Cesarca, da vodolovke u toj ulici slabo ili nikako ne „piju“ vodu te da nas moli da ih očistimo.

    U tom smislu, molio bih te da tvoja ekipa i kamiončić učine što je u vašoj mogućnosti, pa mi samo javi kad to riješite.

    OK?

    Sretno!

    Čedomir Miler

    Zamjenik gradonačelnika Grada Krka

  • Problemi u Pinezićima

    Poštovani,

    Obraćam Vam se iz Pinezića.

    Razlog je:

    - Ulazak u samo mjesto nije adekvatno uređen naime od najave na glavnoj cesti kad i pravo skrenete dugo ništa onda ploča...

    Pitanje

    Poštovani,

    Obraćam Vam se iz Pinezića.

    Razlog je:

    - Ulazak u samo mjesto nije adekvatno uređen naime od najave na glavnoj cesti kad i pravo skrenete dugo ništa onda ploča Grad Krk pa opet ništa pa tek onda Pinezić. Kakvu sliku o mjestu dajemo gostima od kojih živimo

    - Kad se zadnji put i koliko ulagalo u samo mjesto? Bar 4 godine skoro ništa

    - Do plaže se ide autima a pješaci kuda-bježe ili se sklanjaju da auti mogu proći. A automobili se parkiraju na cesti skoro do samog mjesta. Kaže mi jedna starija gošća kad bi bio pješački pristup sa odmorištima da bi dosta ljudi išlo bez auta pogotovo kad je problem parkiranje.

    - Auti voze u kontra smjeru u jednosmjernoj ulici a policije nema.

    - Kako da invalid dođe do vode i uđe – nema pristupa niti bilo kakvog rukohvata pa im preostaje more gledati iz daljine.

    - Križanje u samom mjestu je veliko u ulici Golubić sa 5 ulaza/izlaza. Zar se bar bojom ne može nacrtati i obilježiti kružni tok

    - Ulična rasvjeta u ulici Golubić nikakva. Ljudi hodaju sa baterijama i mob da vide a komunalije se plaćaju bila ja tu ili ne i to bruto m kuće cijelu godinu.

    - Pitanje interneta. Ok to je moj problem ali brzina što god ja činila ne mogu je popraviti iako kod uvođenje vode je postavljen optički kabel kojeg još nitko nije uzeo pod svoje.

    - A Krk – kako će invalid ući u ljekarnu, u HZZO, Finu, Poštu ………..

    - Kako da invalid koristiti DZ Krk kad je sav na etažama pa prema tome i stepenicama

    Nadam se da Vam ova opažanja biti kvalitetna informacija i da će se na Vaše i naše zadovoljstvo početi otklanjati u što kraćem vremenskom roku.

    Sa poštovanjem.

    Srdačan pozdrav.

    Nevenka Mance

    Pinezići

    Golubić 37

    Mob 0915831988

    Odgovor

    Poštovana gospođo Mance,

    Zahvaljujem Vam na vašim zapažanjima o stanju u Pinezićima.

    Proslijedit ću ih Gradonačelniku i odgovornim službenicima za pojedina područja!

    Ja ću Vam pokušati odmah odgovoriti na dio postavljenih pitanja.

    Vezano na dostupnost nekih institucija za invalide, svaki vlasnik bi to trebao riješiti za svoju nekretninu. Grad Krk upravo radi pripreme da se omogući ulazak invalida u ljekarnu u Krku, jer je to naš objekt. Za neke objekte je jednostavno nemoguće, u ovim uvjetima, napraviti pristup za invalide, te bi te službe trebale za svoje urede pronaći adekvatniji prostor (npr DZ Krk).

    Pitanje brzine i dostupnosti interneta je pitanje za telekom operatere. Mi kao Grad nemamo, trenutno, nikakve mogućnosti da vam ponudimo nešto bolje. Postoji nada da će i Grad moći pomoći oko osiguranja brzog interneta u budućnosti (na tome se kontinuirano radi od 2009. godine), ali nam u tome odmažu i HT a i sama RH. Na nivou naše države, mi smo jedinica lokalne samouprave koja je po tom pitanju najdalje došla (za sad samo u pripremi projekta) i predstavljamo uzor drugima.

    Što se prometa tiće, tu nemamo nikakve ingerencije (osim za službene parkinge), pa vas upućujem da se za ovaj problem javite u policiju.

    Inače, Grad Krk se redovito o potrebnim zahvatima u Mjesnom odboru Skrbčići-Pinezići dogovara sa predsjednikom MO. Bilo bi stoga mudro da o ovim problemima popričate sa čelnicima MO te da nam oni proslijede smjernice što i gdje treba na vašem području naparaviti/popraviti!

    Sretno!

    Čedomir Miler

  • Pucanje grobnih niša na groblju Krk

    Gornja ploča na najstarijim nišama u groblju Krk (kad se uđe desno) je počela pucati, najvjerojatnije zbog raslinja koje raste iznad. Đimi je odgovorio gospođi da to nije problem Grada Krka!

    Pitanje

    Gornja ploča na najstarijim nišama u groblju Krk (kad se uđe desno) je počela pucati, najvjerojatnije zbog raslinja koje raste iznad. Đimi je odgovorio gospođi da to nije problem Grada Krka!

    Odgovor

    Primjedba je proslijeđena Gradonačelniku na kolegiju održanom 16. listopada 2017.

    Stav je da vlasnici niša moraju sami popravljati betonsku konstrukciju grobnih niša!

  • Radno vrijeme ugostiteljskih objekata u Strossmayerovoj ulici u Krku

    Anonimna žalba

    Anonimna grupa građana se žali na radno vrijeme ugostiteljskih objekata u Strossmayerovoj ulici u Krku (buka) i na smrad iz njihovih objekata.

    Pitanje

    Anonimna žalba

    Anonimna grupa građana se žali na radno vrijeme ugostiteljskih objekata u Strossmayerovoj ulici u Krku (buka) i na smrad iz njihovih objekata.

    Odgovor

    Kako je žalba poslana anonimno (ostavljena u sandučiću), nije moguće odgovoriti pošiljateljima.

  • U gradu krku sve više PAJASENA

    Poštovani,

    U gradu Krku sve je više PAJASENA (http://biologija.com.hr/modules/AMS/article.php?storyid=9546) invazivne vrste brzorastućeg drveta.

    Da li grad planira suzbijanje ove...

    Pitanje

    Poštovani,

    U gradu Krku sve je više PAJASENA (http://biologija.com.hr/modules/AMS/article.php?storyid=9546) invazivne vrste brzorastućeg drveta.

    Da li grad planira suzbijanje ove "napasti" u gradu a ako ne moj je prijedlog da se i to unese u jedan od planova za bolji grad.

    S poštovanjem

    Odgovor

    Poštovani,

    Hvala na dopisu kojeg ste nam uputili. Zatražit ću mišljenje struke i nadam se da ćemo zaustaviti napredovanje ovog brzorastućeg drveta.

    Srdačan pozdrav.

    Darijo Vasilić.

  • Zahtjev za financiranje boravka djece u jaslicama i dječjem vrtiću

    Obraćam Vam se ovim putem iz razloga što sam nezdovoljan postupanjem voditeljice odsjeka za društvene djelatnosti, gospođe Marinke Margan, te nepridržavanja Uredbe o socijalnoj skrbi.

    Krenut ću...

    Pitanje

    Obraćam Vam se ovim putem iz razloga što sam nezdovoljan postupanjem voditeljice odsjeka za društvene djelatnosti, gospođe Marinke Margan, te nepridržavanja Uredbe o socijalnoj skrbi.

    Krenut ću kronološki:

    Dana 16. rujna 2016.godine putem elektroničke pošte kontaktirao sam gospođu Margan da mi pojasni, da li kao šesteročlana obitelj u kojoj ja kao otac imam plaću od oko 6.000,00 kuna, a moja supruga prima rodiljnu naknadu od 1.660,00 kuna imamo pravo na korištenje besplatnog boravka djece u jaslicama i dječjem vrtiću po imovinskom cenzusu iz članka 11 st.1 Odluke o socijalnoj skrbi, odnosno da li se rodiljna naknada računa kao prihod, te sam zamolio i za informaciju da li ostvarujemo još kakva prava iz Odluke, pošto su nam sva djeca maloljetna (1 dijete jaslice, 1 dijete vrtić, 2 djece osnovna škola).

    Tada sam samo dobio odgovor da se javim u ured na 2. katu u radno vrijeme. Dana 04.11.2016.godine osobno sam otišao u ured, gdje sam zatekao gospođu Margan, a sa ciljem dobivanja odgovora na pitanje postavljeno putem elektroničke pošte. Ponovno sam se predstavio ukratko objasnio broj članova obitelji, primanja i druge stavke, ali sam odmah dobio dojam da gospođu Margan, to ne zanima, barem ne u usmenom obliku već mi je dala obrazac sa stavkama koje trebam prikupiti u pismenom obliku. Prije odlaska sam reka da ne želim to niti početi prikupljati, ako smatra da ne udovoljavam uvjetima iz Odluke, a posebno da bih odmah želio odgovor da li dječji doplatak i porodiljna naknada ulaze u zbroj imovinskog cenzusa. Na to pitanje gospođa Margan mi je odgovorila da niti dječji doplatak, niti porodiljna naknada ne ulaze u zbroj primanja, već samo moja plaća ili druga primanja – honorari, te da prikupimo svu dokumentaciju iz obrasca jer nemamo što izgubiti, već samo možemo dobiti. Također je napomenula da dokumentaciju možemo predati najkasnije do srijede pošto ona ide na godišnji odmor, ili nakon toga od 26.11.2016.godine pa nadalje kada se vraća sa godišnjeg odmora. Ohrabreni odgovorom odmah smo krenuli sa prikupljanjem dokumentacije, te smo do ponedjeljka 07. studenog 2016.godine imali svu dokumentaciju, koju je moja supruga predala gospođi Margan oko 11:00 sati.

    Nadalje prilikom predaje dokumentacije gospođa Margan je preuzela istu, zatim mojoj supruzi na potpis predala Zahtjev za pravo na financiranje boravka djece u jaslicama i dječjem vrtiću, koji je bio bez datuma potpisivanja, odnosno svi drugi podatci su bili popunjeni dok je mjesto datuma ostalo prazno, a u rubrici ukupna visina prihoda unesen je iznos od 7.450,00 kuna, što ne odgovara istini, pošto je moj dohodak pisanoj potvrdi porezne uprave za 2015. godinu 74.290,17 kuna, što preračunato u mjesečna primanja iznosi 6.190,85 kuna, dok drugih prihoda osim dječjeg doplatka i porodiljne naknade nemamo, a što je sve vidljivo u predanoj dokumentaciji. Nakon toga je u objašnjavanju daljnjeg postupka gospođa Margan navela da nam baš ne ide u prilog što moja supruga ima obrt u mirovanju, te što nismo podstanari, da bi naposljetku rekla da Zahtjev i kompletna dokumantacija ide na „socijalno vijeće“ koje se sastaje u prosincu 2016.godine, te da ukoliko zadovoljimo uvjete možemo početi koristiti pogodnosti tek u siječnju 2017.godine.

    Stoga si kao šesteročlana obitelj koja se kao i svi drugi građani bore za svoju egzistenciju, za što bolji život svoje djece, koji se ne smatraju potrebitima, niti socijalnim slučajem, koji ne žele ovisiti o „milostinji“ ili dobroj volji pojedinih uredskih službenika ili namještenika, već samo smatraju da bi im pomoć grada ili države dobrodošla, a na koju prema pisanom aktu ovoga grada imaju i pravo, postavljamo pitanje koliko energije i dobre volje možemo imati da nas birokratski postavljeni službenici šetaju po uredima, proispituju našu valjanu i ovjerenu dokumentaciju, postavljaju „osuđivačka“ pitanja, a sve sa krajnjim ciljem odustajanja od naših stečenih prava.

    Pa mogu Vam reći da su u tome uspjeli pošto sam istog dana u popodnevnim satima, ogorčen cjelokupnim postupanjem gospođe Margan, istoj uputio email da odustajem od podnošenja Zahtjeva, te da mi se vrati cjelokupna predana dokumentacija, što je ista 08. studenog 2016.godine i učinila.

    Molim na pisani odgovor.

    O tome obavijest:

    -stručnoj suradnici za društvene djelatnosti gospođi Marinki Margan

    Sa poštovanjem,

    Alen Čeika

    U Krku, 10. studeni 2016.godine

    Odgovor

    Poštovani gospodine Čeika,

    Dobio sam Vaš prigovor na postupanje gospođe Marinke Margan. Obzirom da je gospođa Margan od ponedjeljka 14. studenog do 30. studenog na godišnjem odmoru, zatražit ću da se očituje o Vašim prigovorima nakon povratka s godišnjeg odmora.

    Žao mi je da Vas nije odmah upoznala s procedurom provedbe Odluke o socijalnoj skrbi, da sve predmete koji ne zahtijevaju urgentno postupanje, prije donošenja rješenja, razmatra i o istima odlučuje Socijalno vijeće.

    Nakon što zaprimim očitovanje na Vaš prigovor, o istom ću Vas izvijestiti.

    Srdačan pozdrav.

    Darijo Vasilić.

  • Žalba na nepropisno parkiranje

    Gospodin Ivica Brusić - Brujo žali se na nepropisno parkirane automobile prekoputa malog parka, a ispod komprivića, gdje nije predviđeno parkiranje, jer automobili otežavaju uključivanje u promet iz...

    Pitanje

    Gospodin Ivica Brusić - Brujo žali se na nepropisno parkirane automobile prekoputa malog parka, a ispod komprivića, gdje nije predviđeno parkiranje, jer automobili otežavaju uključivanje u promet iz pravca Lučke kapetanije (Uprave Grada).

    Odgovor

    Poštovani,

    U Gradu Krku smo raspravili o vašoj primjedbi/prijedlogu i dogovorili da bi u ovom trenutku rjeili problem na način da uz bankomat postavimo jedno ogledalo koje će povećati preglednost na ovom križanju.

    Sretno!

    Čedomir Miler